Záruka, servis a reklamácie
Najčastejšie otázky spojené so zárukou, servisom a reklamáciami:
Poskytujete na vami predávaný tovar záruku?
- samozrejme, minimálna záruka je podľa zákona 24 mesiacov, ak je záruka na produkt dlhšia, je to vždy uvedené v jeho popise
Ste oficiálnym distribútorom ponúkaných značiek?
- spoločnosť nurolo s.r.o. nie je oficiálnym distribútorom, avšak nakupujeme tovar od overených distribútorov a pravidelne vykonávame kontrolu autenticity.
Je možné u vás vykonávať záručný a pozáručný servis?
- áno, disponujeme servisným zázemím so skúsenými hodinármi, ktorí si dokážu poradiť s väčšinou závad.
Ako postupovať v prípade potreby záručnej/pozáručnej opravy?
V prípade akýchkoľvek problémov so zakúpeným tovarom nás neváhajte kontaktovať na e-maile info@istimo.com. Zašleme vám kód na odoslanie tovaru cez Zásielkovňu.
Záruka sa nevzťahuje na:
- chyby vzniknuté bežným používaním
- nesprávne používanie výrobku
Odosielaný tovar, prosím, dôkladne zabaľte a pripojte popis závady.
Ak by ste chceli odoslať tovar vlastnou dopravou, adresa je:
nurolo s.r.o.
Hněvkovského 30/65
61700 Brno
Česká republika